AD 070 na
podvozku Tatra 148
Autojeřáb o maximální nosnosti 7000 kg a s maximálním vyložením
8,5 m je dobrým pomocníkem pro lehké montážní práce.
Jeřáb je především vhodný pro rychlou manipulaci s břemeny o
nižší hmotnosti.
Konstrukce vozu umožňuje provoz jeřábu i v těžkém terénu a jako
jeden z mála jeřábů je schopný pojíždět se zavěšeným břemenem.
Vyložení jeřábu :
Základní výložník ………………...6,0 m
Výložník s nástavcem ...………….8,5 m
Nosnost jeřábu od osy otáčení při vyložení:
do 3 m…………..7000 kg
do 4,8 m………...5000 kg
do 6 m…………..4000 kg
do 8,5 m………...2500 kg

AD 160 na podvozku Tatra 148
Autojeřáb o maximální nosnosti 16 tun s dosahem 17 m,
s přídavným nástavcem může dosáhnout až do vzdálenosti 21 m.
AD 160 má stejný dosah jako modernější jeřáb AD 20.
Konstrukce vozu umožňuje provoz jeřábu i v těžkém terénu
a jako jeden z mála jeřábů je schopný pojíždět se zavěšeným
břemenem.
Nosnost jeřábu od osy otáčení:
při vyložení do 3 m …………16 000 kg
při vyložení do 16,2 m ……….1 200 kg

AD 20 na podvozku Tatra 148
Nejběžněji používaný autojeřáb o maximální nosnosti 20 tun.
Jeřáb s čtyřdílným teleskopickým výložníkem má dosah 21 m,
s přídavným nástavcem 27 m. Jeřáb je možno použít i těžkém
terénu.
Nosnost jeřábu od osy otáčení:
při vyložení do 3m ……..….20 000 kg
při vyložení do 22m ..………....600 kg

AD 28 na podvozku Tatra 815
Jeřáb o maximální nosnosti 28 tun je vhodný pro stavební a
montážní
práce středního a většího rozsahu. Jeřáb s čtyřdílným
teleskopickým
výložníkem má dosah 26 m, s přídavným nástavcem (krákorcem) 32
m.
Nosnost jeřábu od osy otáčení:
při vyložení do 3m…………28 000 kg
při vyložení do 24 m…………..700 kg

|